Evaluační dotazník pro lektora – nabídka již proběhlých kurzů
Vážení lektoři, zdvořile Vás žádáme o vyplnění následujícího dotazníku. K jednotlivým položkám přiraďte body ze stupnice 1 až 7, které nejlépe odpovídají Vašemu názoru, přičemž nejnižší hodnocení představuje číslo 1 (zcela nevyhovující) a nejvyšší hodnocení číslo 7 (zcela vyhovující). V rámci slovního komentáře můžete vyjádřit odůvodnění, doporučení organizátorům, či připomínky. Vašich odpovědí využijeme k dalšímu zlepšování kvality vzdělávání.
Zvolte kurz, který budete hodnotit:
- Administrace – 21/07/2017 – Administrace
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 05/06/2015 – Ústecký inspektorát ČŠI
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 03/06/2015 – Hotel Flora Olomouc
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 02/06/2015 – Olomoucký inspektorát ČŠI
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 28/05/2015 – Hotel Barceló Brno Palace
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 27/05/2015 – Hotel Flora Olomouc
- Komunikace školy s rodiči – 27/05/2015 – ZŠ Hradební, Broumov
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 3.běh – 3. setkání – 26/05/2015 – Langhans Praha
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 26/05/2015 – OA, SZŠ a SOŠS Jihlava
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 20/05/2015 – Dům techniky Pardubice spol. s.r.o.
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 19/05/2015 – Olomoucký inspektorát ČŠI
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 13/05/2015 – Pedagogická fakulta UP
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 12/05/2015 – Zlínský inspektorát ČŠI
- Heterogenita skupiny a klima třídy – 07/05/2015 – ZŠ D. a E. Zátopkových, Třinec
- Žák s narušenou komunikační schopností – 07/05/2015 – Pedagogická fakulta UP
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 06/05/2015 – OA, SZŠ a SOŠS Jihlava
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 05/05/2015 – Zlínský inspektorát ČŠI
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 30/04/2015 – Pedagogická fakulta UP
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 29/04/2015 – Plzeňský inspektorát ČŠI
- Asistent pedagoga v současné škole – workshop pro ředitele a zřizovatele škol – 27/04/2015 – Praha 1 – Creative gate
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 22/04/2015 – Plzeňský inspektorát ČŠI
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 3.běh – 2. setkání – 21/04/2015 – Langhans Praha
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 17/04/2015 – Ústecký inspektorát ČŠI
- Expresivně formativní metody a jejich využití v pedagogické praxi – 17/04/2015 – Pedagogická fakulta UP
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 16/04/2015 – Základní škola a Mateřská škola Tovačov
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 14/04/2015 – SPgŠ, gymnázium a VOŠ, Karlovy Vary
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 07/04/2015 – ZŠ Hlubočky
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 03/04/2015 – ZŠ Kunčina
- Komunikace školy s rodiči – 02/04/2015 – SOŠ a SOU Nymburk
- Práce s kulturní odlišností v české škole – 02/04/2015 – ZŠ Hrochův Týnec
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 02/04/2015 – Základní škola Davle
- Heterogenita skupiny a klima třídy – 02/04/2015 – Základní škola T.G.Masaryka, Náchod
- Workshop: Podpůrná opatření ve vzdělávání dětí a žáků se SVP – 31/03/2015 – Ústecký inspektorát ČŠI
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 2.běh – 3. setkání – 27/03/2015 – Langhans Praha
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 26/03/2015 – Český červený kříž, Karlovy Vary
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 3.běh – 24/03/2015 - 26/05/2015 – Langhans Praha
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 3.běh – 1. setkání – 24/03/2015 – Langhans Praha
- Komunikace školy s rodiči – 16/03/2015 – ZŠ Moravský Beroun
- Problematika sexuální výchovy u žáku se ZZ – 11/03/2015 – Pedagogická fakulta UP
- Komunikace školy s rodiči – 09/03/2015 – SPŠ stavební Plzeň
- Komunikace školy s rodiči – 07/03/2015 – pro ZŠ Újezd u Brna, Kaprálův mlýn
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 05/03/2015 – ZŠ a MŠ Bohuňovice
- Individuální vzdělávací plán jako živý nástroj podpory žáků se SVP – 05/03/2015 - 06/03/2015 – Za sklem o.s., Zlín
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 03/03/2015 – Olomouc
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 24/02/2015 – Výchovný ústav, střední škola a školní jídelna
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 2.běh – 2. setkání – 20/02/2015 – Langhans Praha
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 18/02/2015 – ZŠ a MŠ Studenec
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 17/02/2015 – ZŠ Jihlava
- Heterogenita skupiny a klima třídy – 13/02/2015 – Langhans Praha
- Jazyková výbava žáků hovořících romsky/romským etnolektem češtiny – 12/02/2015 - 13/02/2015 – TADY A TEĎ, o.p.s.
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 10/02/2015 – Langhans Praha
- Komunikace školy s rodiči – 06/02/2015 – Langhans Praha
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 30/01/2015 – SOU Uherský Brod
- Komunikace školy s rodiči – 30/01/2015 – ZŠ Štětí, Školní ul.
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 30/01/2015 – ZŠ Třebařov
- Žák s narušenou komunikační schopností – 30/01/2015 – SŠ, ZŠ, MŠ Frýdek-Místek
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 30/01/2015 – ZŠ Dašice
- Komunikace školy s rodiči – 30/01/2015 – SOŠ a SOU Nymburk
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 29/01/2015 – ZŠ Postoloprty
- Žák s nadáním a talentem v běžné škole – 22/01/2015 – Pedagogická fakulta UP
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 2.běh – 1. setkání – 16/01/2015 – Langhans Praha
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 2.běh – 16/01/2015 - 27/03/2015 – Langhans Praha
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 15/01/2015 – ZŠ Poběžovice
- Práce se žákem se vzácným onemocněním – 15/01/2015 – Pedagogická fakulta UP
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – Registrace na celý kurz – 12/12/2014 - 31/12/2014 – Langhans Praha
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 3. část: Prezenční setkání 12. 12. 2014 – 12/12/2014 – Langhans Praha
- Nácviky sociálních a komunikačních dovedností v prostředí inkluzivního vzdělávání – 12/12/2014 – České Budějovice
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 11/12/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Nácviky sociálních a komunikačních dovedností v prostředí inkluzivního vzdělávání – 08/12/2014 – Ústí nad Labem
- Žák s narušenou komunikační schopností – 05/12/2014 – Hradec Králové
- Alternativní a doprovodné formy komunikace pro žáky se zdravotním postižením – 03/12/2014 - 04/12/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 01/12/2014 – UJEP – Ústí nad Labem, učebna K138
- Komunikace školy s rodiči – 28/11/2014 – Pedagogická fakulta UHK
- Úprava ŠVP a tvorba IVP – 27/11/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Vliv ústavní výchovy na školní úspěšnost žáků – 25/11/2014 – Langhans Praha
- Úprava ŠVP a tvorba IVP – 24/11/2014 – Ústí nad Labem
- Nácviky sociálních a komunikačních dovedností v prostředí inkluzivního vzdělávání – 21/11/2014 – Hradec Králové
- Žák s nadáním a talentem v běžné škole – 14/11/2014 – Hradec Králové
- Komunikace školy s rodiči – 14/11/2014 – ZŠ D. a E. Zátopkových, Třinec
- Žák s tělesným postižením v běžné škole – 10/11/2014 – Ústí nad Labem
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 07/11/2014 – České Budějovice
- Žák s mentálním postižením v běžné škole – 05/11/2014 - 07/11/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Komunikace školy s rodiči – 03/11/2014 – UJEP Ústí nad Labem – učebna K138
- Neviditelné překážky – speciální potřeby žáků se SVP – 29/10/2014 - 30/10/2014 – Za sklem o.s., Zlín
- Problematika sexuální výchovy u žáku se ZZ – 29/10/2014 – SŠ, ZŠ a MŠ Frýdek-Místek
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 29/10/2014 – VÚ DDŠ Chrastava
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 29/10/2014 – ZŠ a MŠ Buchlovice
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 29/10/2014 – Základní škola T.G.Masaryka, Náchod
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 29/10/2014 – ZŠ Brodek u Přerova
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 29/10/2014 – Základní škola Jevíčko
- Žák s narušenou komunikační schopností – 29/10/2014 – ZŠ J.A.Komenského
- Žák s nadáním a talentem v běžné škole – 29/10/2014 – ZŠ a MŠ Mořkov
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 29/10/2014 – ZŠ Slavonice
- Heterogenita skupiny a klima třídy – 27/10/2014 – SŠ, ZŠ a MŠ Frýdek-Místek
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 27/10/2014 – ZŠ Nové Sedlo
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 2 část: Prezenční setkání 24. 10. 2014 – 24/10/2014 – Langhans Praha
- Expresivně formativní metody a jejich využití v pedagogické praxi (tento kurz bude zaměřen na arteterapii) – 23/10/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 22/10/2014 – ZŠ a MŠ Záhoří
- Komunikace školy s rodiči – 18/10/2014 – ZŠ T.G.Masaryka, Štětí
- Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání – 17/10/2014 – Hradec Králové
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 15/10/2014 – ZŠ speciální a Praktická škola Jihlava
- Práce s rodinou žáka se ZP – 13/10/2014 – Ústí nad Labem
- Komunikace školy s rodiči – 11/10/2014 – Speciální ZŠ Štětí
- Žák se zrakovým postižením v běžné škole – 09/10/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání – 03/10/2014 – České Budějovice
- Specifika vzdělávání dětí se SVP v MŠ – 03/10/2014 – ZŠ Velká Bíteš
- Asistent pedagoga pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – 1. část: Prezenční setkání 3. 10. 2014 – 03/10/2014 – Langhans Praha
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 03/10/2014 – Pedagogická fakulta UHK
- Heterogenita skupiny a klima třídy – 30/09/2014 – Církevní ZŠ a MŠ ve Zlíně
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 29/09/2014 – Speciální ZŠ a MŠ praktická
- Žák se specifickými poruchami učení v běžné škole – 26/09/2014 – ZŠ Bystřice nad Pernštejnem
- Žáci s psychiatrickým onemocněním ve vzdělávání – 26/09/2014 – ZŠ praktická a MŠ speciální
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 25/09/2014 – ZŠ Rozmarýnová
- Modul zaměřený na děti a žáky se senzorickým a somatickým postižením či znevýhodněním – 25/09/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 24/09/2014 – ZŠ Měcholupy
- Alternativní způsoby výuky počátečního čtení u žáků se zdravotním postižením – 24/09/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 23/09/2014 – ZŠ a MŠ Strupčice
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 17/09/2014 – České Budějovice
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 15/09/2014 – Ústí nad Labem
- Nácviky sociálních a komunikačních dovedností v prostředí inkluzivního vzdělávání – 12/09/2014 – ZŠ Velká Bíteš
- Žák se specifickými poruchami učení v běžné škole – 10/09/2014 – ZŠ Přeštice
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 08/09/2014 – ZŠ a MŠ Dolní Životice
- Modul zaměřený na děti a žáky s mentálním postižením, poruchami autistického spektra, duševním onemocněním a oslabením kognitivních funkcí – 05/09/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 05/09/2014 – Hradec Králové
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 29/08/2014 – ZŠ Rousínov
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 29/08/2014 – ZŠ a MŠ Bohuslavice
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 29/08/2014 – ZŠ Svitavy
- Žák se specifickými poruchami učení v běžné škole – 29/08/2014 – ZŠ Nové Sedlo
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 28/08/2014 – ZŠ a MŠ Vranovice
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 28/08/2014 – ZŠ a MŠ Ořechov
- Žák se sluchovým postižením v běžné škole – 28/08/2014 – Základní škola. Ostrava – Mariánské Hory
- Proč inkluzivní vzdělávání? Principy, efektivní metody a právní rámec vzdělávání žáků – 28/08/2014 – ZŠ Bruntál
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 28/08/2014 – ZŠ Podharť
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 28/08/2014 – ZŠ Bosonožská Brno
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 28/08/2014 – SŠ, ZŠ, MŠ pro zrakově postižené
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 27/08/2014 – ZŠ Pardubice
- WORKSHOP: Katalog podpůrných opatření pro žáky s tělesným postižením a závažným onemocněním – 27/08/2014 – Praha
- WORKSHOP: Katalog podpůrných opatření pro žáky s mentálním postižením a pro žáky s oslabením kognitivních funkcí – 27/08/2014 – Praha
- WORKSHOP: Katalog podpůrných opatření pro žáky s poruchou autistického spektra a s pro žáky s vybraným duševním onemocněním – 27/08/2014 – Praha
- WORKSHOP: Katalog podpůrných opatření pro žáky se zrakovým postižením a s oslabením zrakového vnímání – 27/08/2014 – Praha
- WORKSHOP: Katalog podpůrných opatření pro žáky se sluchovým postižením a s oslabením sluchového vnímání – 27/08/2014 – Praha
- WORKSHOP: Katalog podpůrných opatření pro žáky se sociálním znevýhodněním – 27/08/2014 – AUTOKLUB Praha
- Individuální vzdělávací plán jako živý nástroj podpory žáků se SVP – 27/08/2014 - 28/08/2014 – Církevní ZŠ a MŠ ve Zlíně
- WORKSHOP: Katalog podpůrných opatření pro žáky s narušenou komunikační schopností – 27/08/2014 – Praha
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 27/08/2014 – Základní škola Bílina
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 27/08/2014 – ZŠ a MŠ Těšetice
- Práce s rodinou žáka se ZP – 27/08/2014 – ZŠ speciální a Praktická škola Jihlava
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 27/08/2014 – ZŠ Dašice
- Žák s narušenou komunikační schopností – 27/08/2014 – ZŠ Opava
- Práce s předsudky na českých školách – 27/08/2014 - 28/08/2014 – Základní škola Dany a Emila Zátopkových Třinec
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 26/08/2014 – ZŠ Krnov
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 26/08/2014 – ZŠ a MŠ Stod
- Jazyková výbava žáků hovořících romsky/romským etnolektem češtiny – 26/08/2014 - 24/09/2014 – ZŠ a MŠ nám. 28 října, Brno
- ZRUŠENO!!! Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 26/08/2014 – ZRUŠENO!! – PedF JČU, České Budějovice
- ZRUŠENO!!! Spolupráce školy a místních komunit – komunitní vzdělávání – 26/08/2014 – ZRUŠENO!!! ZŠ a MŠ Kašava
- Problematika sexuální výchovy u žáku se ZZ – 26/08/2014 – DD a MŠ speciální
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 25/08/2014 – ZŠ a MŠ Blížkovice
- Úprava ŠVP a tvorba IVP – 25/08/2014 – ZŠ Václava Havla
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 25/08/2014 – ZŠ Trutnov
- Role pracovníků ústavních zařízení v práci s ohroženými dětmi a rodinami – 25/08/2014 – Výchovný ústav, dětský domov se školou, střední škola, základní škola a školní jídelna Chrastava
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 27/06/2014 – VÚ, DDŠ, ZŠ a SŠ Dřevohostice
- Heterogenita skupiny a klima třídy – 25/06/2014 – ZŠ a MŠ Šaratice
- Proč inkluzivní vzdělávání? Principy, efektivní metody a právní rámec vzdělávání žáků – 20/06/2014 – Centrum celoživotního vzdělávání PedF UHK – Učebna C3
- Úprava ŠVP a tvorba IVP – 16/06/2014 – Ústí nad Labem
- Jazyková výbava žáků hovořících romsky/romským etnolektem češtiny – 16/06/2014 - 17/06/2014 – SPOLEČNOST TADY A TEĎ, o. p. s.
- Alternativní způsoby výuky počátečního čtení u žáků se zdravotním postižením – 13/06/2014 – ZŠ Velká Bíteš
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 13/06/2014 – České Budějovice
- Práce s kulturní odlišností v české škole – 13/06/2014 – Pedagogická fakulta JČU České Budějovice
- Žák s narušenou komunikační schopností – 13/06/2014 – Hradec Králové
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 13/06/2014 – UJEP Ústí nad Labem – Učebna K12
- Proč inkluzivní vzdělávání? Principy, efektivní metody a právní rámec vzdělávání žáků – 12/06/2014 – UJEP Ústí nad Labem – Učebna K12
- Žáci s psychiatrickým onemocněním ve vzdělávání – 12/06/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 09/06/2014 – Ústí nad Labem
- Žák se zrakovým postižením v běžné škole – 06/06/2014 – České Budějovice
- Individuální vzdělávací plán jako živý nástroj podpory žáků se SVP – 05/06/2014 - 06/06/2014 – Pedagogická fakulta JČU České Budějovice
- Žák s tělesným postižením v běžné škole – 03/06/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Žáci s psychiatrickým onemocněním ve vzdělávání – 29/05/2014 – ZŠ a MŠ Credo
- Problematika sexuální výchovy u žáku se ZZ – 28/05/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Práce s rodinou žáka se ZP – 23/05/2014 – Hradec Králové
- Index inkluze v praxi – 23/05/2014 – Langhans Praha
- Nácviky sociálních a komunikačních dovedností v prostředí inkluzivního vzdělávání – 22/05/2014 – ZŠ a MŠ Třinec
- Žáci s psychiatrickým onemocněním ve vzdělávání – 19/05/2014 – Ústí nad Labem
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 16/05/2014 – České Budějovice
- Žák s narušenou komunikační schopností – 15/05/2014 – MŠ Ostrava-Zábřeh
- Práce s rodinou žáka se ZP – 14/05/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Žák se specifickými poruchami učení v běžné škole – 13/05/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 12/05/2014 – ZŠ Povážská Strakonice
- Žák s narušenou komunikační schopností – 12/05/2014 – Ústí nad Labem
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 12/05/2014 – ZŠ Znojmo
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 09/05/2014 – Základní škola Dany a Emila Zátopkových Třinec
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 09/05/2014 – Soukromá SŠ Praktik
- Proč inkluzivní vzdělávání? Principy, efektivní metody a právní rámec vzdělávání žáků – 09/05/2014 – Dětský domov, Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Zlín
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 09/05/2014 – ZŠ Liberec
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 09/05/2014 – ZŠ Poděbradova Strakonice
- Individuální vzdělávací plán jako živý nástroj vzdělávání žáků se SVP – 09/05/2014 - 20/06/2014 – Základní škola Slaný
- Úprava ŠVP a tvorba IVP – 07/05/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 05/05/2014 – SŠ dopravy, obchodu a služeb
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 02/05/2014 – Speciální MŠ a ZŠ Děčín
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 02/05/2014 – Speciální základní škola Chrudim
- Práce s předsudky na českých školách – 02/05/2014 - 09/05/2014 – ZŠ a MŠ Kralupy nad Vltavou
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 02/05/2014 – SŠ dopravy, obchodu a služeb
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 02/05/2014 – ZŠ Horní Jelení
- Proč inkluzivní vzdělávání? Principy, efektivní metody a právní rámec vzdělávání žáků – 02/05/2014 – Masarykova základní škola Broumov
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 02/05/2014 – ZŠ Svitavy
- Dlouhodobě nemocné dítě a vzdělávání – 29/04/2014 – SPC při ZŠ praktická a ZŠ speciální
- Úprava ŠVP a tvorba IVP – 25/04/2014 – České Budějovice
- Školská poradenská zařízení a jejich činnost při podpoře inkluzivního vzdělávání – 24/04/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Žák s narušenou komunikační schopností – 24/04/2014 – ZŠ a MŠ Vísky
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 22/04/2014 – SŠ dopravy, obchodu a služeb
- Práce s kulturní odlišností v české škole – 22/04/2014 – Základní škola a Mateřská škola Kladno
- Expresivně formativní metody a jejich využití v pedagogické praxi – 18/04/2014 – ZŠ Velká Bíteš
- Práce se žákem se vzácným onemocněním – 17/04/2014 – MŠ a ZŠ Břeclav
- Žáci s psychiatrickým onemocněním ve vzdělávání – 17/04/2014 – ZŠ a Praktická škola Opava
- Práce se žákem se vzácným onemocněním – 17/04/2014 – Pedagogická fakulta UP
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 17/04/2014 – Masarykova základní škola Broumov
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 17/04/2014 – Základní škola Krnov
- Expresivně formativní metody a jejich využití v pedagogické praxi – 17/04/2014 – SŠ, ZŠ, MŠ pro zrakově postižené
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 17/04/2014 – ZŠ Karla Vokáče
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 17/04/2014 – ZŠ Mistra Choceňského Choceň
- Práce s rodinou žáka se ZP – 17/04/2014 – MŠ Planá nad Lužnicí
- Heterogenita skupiny a klima třídy – 17/04/2014 – ZŠ Polešovice a ZŠ Ořechov
- Žák s kombinovaným postižením v běžné škole – 17/04/2014 – Krnov
- Spolupráce školy a místních komunit – komunitní vzdělávání – 17/04/2014 – Mateřská škola, Základní škola a Dětský domov Ivančice
- Specifika vzdělávání dětí se SVP v MŠ – 17/04/2014 – MŠ Ostrava-Dubina
- Úprava ŠVP a tvorba IVP – 16/04/2014 – ZŠ Veselí nad Lužnicí
- Práce s rodinou žáka se ZP – 16/04/2014 – ZŠ Karla Vokáče
- Práce s rodinou žáka se ZP – 14/04/2014 – Ústí nad Labem
- Žák se zrakovým postižením v běžné škole – 11/04/2014 – Hradec Králové
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 10/04/2014 – Olomouc
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 04/04/2014 – ZŠ Dr. Miroslava Tyrše
- Žák s kombinovaným postižením v běžné škole – 04/04/2014 – České Budějovice
- Žák s kombinovaným postižením v běžné škole – 03/04/2014 – Olomouc
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 02/04/2014 – ZŠ a MŠ Credo
- Žák se zrakovým postižením v běžné škole – 28/03/2014 – Olomouc
- Vliv odlišného mateřského jazyka na školní úspěšnost žáků – 28/03/2014 – Základní škola a mateřská škola Nový Knín
- Úprava ŠVP a tvorba IVP – 28/03/2014 – Hradec Králové
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 27/03/2014 – Langhans Praha
- Žák s narušenou komunikační schopností – 27/03/2014 – ZŠ a MŠ Třinec
- Práce s rodinou žáka se ZP – 24/03/2014 – ZŠ a MŠ speciální
- Práce s kulturní odlišností v české škole – 24/03/2014 – Langhans Praha
- Žák se sluchovým postižením v běžné škole – 24/03/2014 – Ústí nad Labem
- Žák se sluchovým postižením v běžné škole – 21/03/2014 – Podkova Olomouc
- Práce s předsudky na českých školách – 20/03/2014 - 21/03/2014 – Člověk v tísni o.p.s., Šafaříkova 635/24, Praha 2
- Žák s narušenou komunikační schopností – 20/03/2014 – SŠ, ZŠ, MŠ pro zrakově postižené
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 17/03/2014 – Ústí nad Labem
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 14/03/2014 – Hradec Králové
- Žák s poruchou autistického spektra v běžné škole – 13/03/2014 – Olomouc
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 12/03/2014 – ZŠ a MŠ Třinec
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 10/03/2014 – Masarykova ZŠ a MŠ Nezamyslice
- Specifika vzdělávání dětí se SVP v MŠ – 07/03/2014 – Olomouc
- Práce s rodinou žáka se ZP – 07/03/2014 – České Budějovice
- Nácviky sociálních a komunikačních dovedností v prostředí inkluzivního vzdělávání – 07/03/2014 – ZŠ J.A. Komenského a MŠ Přerov
- Žáci s psychiatrickým onemocněním ve vzdělávání – 05/03/2014 – VÚ, SŠ Nový Jičín
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 05/03/2014 – VOŠ a SŠ služeb a cestovního ruchu
- Dlouhodobě nemocné dítě a vzdělávání – 03/03/2014 – ZŠ a MŠ Mořkov
- Heterogenita skupiny a klima třídy – 03/03/2014 – ZŠ a MŠ Benešov nad Ploučnicí
- Dlouhodobě nemocné dítě a vzdělávání – 25/02/2014 – Olomouc
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 25/02/2014 – ZŠ a MŠ Košařiska
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 24/02/2014 – ZŠ a MŠ Třinec
- Žák s narušenou komunikační schopností – 21/02/2014 – České Budějovice
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 20/02/2014 – Základní škola Bruntál
- Žáci s psychiatrickým onemocněním ve vzdělávání – 19/02/2014 – MŠ, ZŠ a SŠ Slezské diakonie
- Žák s kombinovaným postižením v běžné škole – 17/02/2014 – Ústí nad Labem
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 14/02/2014 – Výchovný ústav, střední škola a ŠJ Buškovice
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 14/02/2014 – Základní škola a mateřská škola Nový Knín
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 14/02/2014 – Hradec Králové
- Žáci s psychiatrickým onemocněním ve vzdělávání – 13/02/2014 – Olomouc
- Nácviky sociálních a komunikačních dovedností v prostředí inkluzivního vzdělávání – 11/02/2014 – Olomouc
- Žák s tělesným postižením v běžné škole – 11/02/2014 – Olomouc
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 07/02/2014 – ZŠ a MŠ Vísky
- Individuální vzdělávací plán jako živý nástroj podpory žáků se SVP – 06/02/2014 - 07/02/2014 – Pedagogická fakulta UHK
- Relaxační techniky – 04/02/2014 - 06/02/2014 – Podkova Olomouc
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 31/01/2014 – Základní škola Příbram
- Problémové chování žáků v kontextu vztahů ve škole – 31/01/2014 – ZŠ praktická a MŠ speciální
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 31/01/2014 – Speciální základní škola Chrudim
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 31/01/2014 – Mateřská škola, Základní škola a Dětský domov Ivančice
- Heterogenita skupiny a klima třídy – 31/01/2014 – Základní škola Bílina
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 31/01/2014 – ZŠ UNESCO
- Speciální pedagogika, péče o děti s ADHD – 30/01/2014 – Olomouc
- Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání – 29/01/2014 – Pedagogická fakulta UK
- Heterogenita skupiny a klima třídy – 28/01/2014 – Pedagogická fakulta UK
- Žák s narušenou komunikační schopností – 27/01/2014 – Olomouc
- Žák s kombinovaným postižením v běžné škole – 24/01/2014 – Hradec Králové
- Dlouhodobě nemocné dítě a vzdělávání – 20/01/2014 – Ústí nad Labem
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 17/01/2014 – České Budějovice
- Problematika sexuální výchovy u žáku se ZZ – 15/01/2014 – Olomouc
- Žák s poruchami chování v běžné škole – 14/01/2014 - 16/01/2014 – Olomouc
- Práce s rodinou žáka se ZP – 09/01/2014 – Olomouc
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 03/01/2014 – Mateřská škola, Základní škola a Dětský domov Ivančice
- Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP – 13/12/2013 – Langhans Praha
- Žák s kombinovaným postižením v běžné škole – 29/11/2013 – Olomouc
- Žák dlouhodobě selhávající ve výuce – 22/11/2013 – Olomouc
- Žák s nadáním a talentem v běžné škole – 14/11/2013 – Olomouc
![](https://inkluze.upol.cz/site/wp-content/uploads/2013/09/esf_logolink.png)